ГОЛОВНА СТОРІНКА







Сьогодні ми з учнями 6- го класу мали можливість попрацювати із картками «Креатив»

Склад комплекту: 64 картки, з них 6 інструктивного характеру .
Асоціативні картки служать взаєморозумінню між людьми. Перш за все, картки допомагають побудувати міст від учня до батька або педагога в випадках, коли їм важко поговорити один з одним на певну гостру тему. Картки допомагають висловити думки, сформулювати їх і конкретизувати повідомлення, яке потребує передачі. Крім полегшення словесного вираження емоцій, картка, як посередник між емоційними світами двох людей, сама несе в собі певний емоційний заряд, і може бути сприйнята як послання навіть без словесного супроводу.



В нас в школі продовжується реалізація програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»
Тема, над якою працювали сьогодні : «Грані особистості»
Мета: ознайомити учнів зі структурою особистості, навчити їх аналізувати особистісні якості, формувати думку про важливість виявлення власної індивідуальності.
Завдання:
  • ознайомити підлітків із поняттям «особистість», її основними складовими;
  •  допомогти їм визначити характеристики власної особистості.
ПЛАН
1. Мозковий штурм (5 хв.).
 2. Інформаційне повідомлення (5 хв.).
 3. Творча майстерня «Піраміда індивідуальності» (10 хв.).
 4. Бесіда «Індивідуальність та особистість людини» (7 хв.).
 5. Творче завдання «Футболка» (15 хв.).
6. Підбиття підсумків (3 хв.).
 
ОТЖЕ ЩО ТАКЕ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ТА ОСОБИСТІСТЬ ЛЮДИНИ???
 Про кожного з нас можна сказати дуже багато, але передусім те, що кожний – це особистість. Людина не народжується особистістю, вона стає нею поступово; і цей процес триває довгі роки. Давайте розберемося в тому, що ми розуміємо під словом «особистість» і як відбувається процес її формування. Для цього необхідно насамперед з’ясувати, ким, якщо не особистістю, народжується людина. Людина з’являється на світ повноправним членом суспільства і з народження, на відміну від тварин, яких іменують особинами, називається індивідом, тобто одиничним представником людського роду. Уже з першого дня життя людина має індивідуальні особливості (розріз очей, довжину тулуба, колір шкіри тощо). Але чи можна говорити про особистість новонародженого? Звичайно, ні, тому що особистість – це продукт розвитку індивіда в суспільстві. Для того, щоб індивід став особистістю, потрібен не тільки час, а й, насамперед, інші люди, суспільство, оскільки саме зв’язок «людина-суспільство» і формує особистість. Відомо кілька випадків, коли діти, котрі були вигодувані тваринами, не мали можливості спілкуватися з іншими людьми. Наслідки цього – дуже трагічні, оскільки такі діти, після того як їх знаходили і привчали жити серед людей, так і не змогли опанувати навичок, якими володіє навіть п’ятирічна дитина. Кожна людина як одинична природна істота – це індивід; але така характеристика, звичайно, неповна, оскільки не дає уявлення про реальну людину: якою вона є в сім’ї, суспільстві, що відчуває, як мислить, чого прагне. Живучи в суспільстві, кожна людина набуває особливих якостей, що в сукупності формують її особистість. Людину як індивіда характеризують її вік, зовнішність, статева належність. Як особистість її розглядають у системі взаємин, що складаються в неї з іншими людьми: яке місце посідає серед ровесників, як поводиться з іншими, які має переконання тощо. Отже, особистість– це людина, яка має свої індивідуальні особливості, котра пізнає і перетворює навколишній світ і займає певне місце серед інших людей в суспільстві.
Особистість людини неповторна у своїй індивідуальності. На земній кулі немає двох людей з однаковим поєднанням індивідуальних особливостей. Індивідуальна кожна людина, але індивідуальність одних виявляється яскраво, інших – малопомітно. Індивідуальність людини може яскраво заявити про себе в інтелектуальній, емоційній, вольовій сферах, а може – відразу в усіх.  
Досить образно сказав у своєму вірші про індивідуальність український поет Василь Симоненко.
 Ти знаєш, що ти – людина?
Ти знаєш про це чи ні?
 Усмішка твоя – єдина,
 Мука твоя – єдина,
Очі твої – одні,
Більше такого не буде.
 Завтра, на цій Землі, Інші ходитимуть люди,
 Інші любитимуть люди:
Добрі, ласкаві і злі,
Але такого не буде – Єдиний ти на Землі!




Заняття з елементами тренінгу «Толерантність - ціннісна й поведінкова складова особистості»

Метою заняття було: навчити учнів виявляти толерантність до думок, поглядів, поведінки інших людей; визначати значення толерантності в житті людей та в суспільстві; розвивати вміння висловлювати власну думку; засвоювати навички толерантної по​ведінки; виховувати терпиме ставлення до інших.
Учні навчились:
·​ тлумачити значення ключових термінів: ввічливість, доброта, повага, людяність, толерантність;
·​ розповідати, чому терпимість є умовою збереження миру;
·​ досягати компромісу в конфліктних си​туаціях.



 

 

 

 

 


 

 


 












Тиждень соціально-психологічного супроводу відбувся в Чагорській ЗОШ з 24.10 по 28.10.2016 року

Протягом тижня було проведено багато заходів з учнями, педагогами та батьками  зокрема:

          Понеділок

  • Відкриття тижня соціально-психологічного супроводу. Виступ на загальношкільній лінійці ознайомлення із планом тижня.
  • Оголошення про початок роботи в школі скриньки «Пожирач неприємностей»
  • Вправа для педагогів «Подаруй комплімент.»
    Вівторок
  • Конкурс малюнків на тему «Щастя це….» учні 2-5 класів
  • Заняття з учнями 5-го класу на тему: «Дзеркало»
  • Виставка соціально - психологічної літератури
    Середа
  • Перегляд мультфільмів «Уроки доброти тітоньки сови»
  • Методоб’єднання на тему : «Збереження психічного здоров’я учнів в умовах навчально-виховного процесу»
  • «Стрес. Профілактика і подолання»
    Четвер
  • Перегляд фільму «Чорно-біле кіно»
  • Виставка малюнків «Щастя це…»
  • Психологічна вправа «Паркан думок»
    Пятниця
  • Вправа для учнів школи «Подаруй комплімент.»
  • Пошта довіри
  • Підбиття підсумків тижня.

Відкриття тижня розпочалось із виступу соціального педагога Маляр І.В. та практичного психолога Харюк Л.М. на загальношкільній лінійці ознайомлення із планом тижня де було оголошено про початок роботи в школі скриньки довіри для дітей, батьків та вчителів під назвою «Пожирач неприємностей»

  • Вправа для педагогів «Подаруй комплімент.»
     
     

 

Вівторок був днем творчості

  • Заняття з учнями 5-го класу на тему: «Дзеркало»

 

Виставка соціально - психологічної літератури


 

  • Виставка малюнків «Щастя це…»

Психологічна вправа «Паркан думок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  • Вправа для учнів школи «Подаруй комплімент.»


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий